Casa Di O.

[X50 Ultra Complete] Ondersteuning voor HomeKit of matter

Ik ben benieuwd of er ondersteuning komt voor HomeKit of matter?

Laatst bewerkt door Casa Di O. op 20-11-2025 20:14
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

9 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo,

we zijn blij u te kunnen informeren dat de X50 Ultra Complete het Matter-protocol ondersteunt. De bijbehorende functies zullen zo snel mogelijk via een OTA-update worden geïmplementeerd.

We waarderen uw interesse en geduld zeer.
Is er al meer duidelijk wanneer we deze OTA update kunnen verwachten? De L40 heeft al wel matter ondersteuning maar de x50 niet zoals ik zie?
Casa Di O. 2 Verdieping Discussiestarter
En wanneer vind de update plaats?
Casa Di O. 3 Verdieping Discussiestarter
Wanneer gaat het plaatsvinden?
SinQ882 4 Verdieping
Is er toevallig al een tijdlijn wanneer we deze OTA update in NL kunnen verwachten?
NW599950 5 Verdieping
Ik ben ook zeer benieuwd...
Dreame Support NL 6 Verdieping
Hallo, de exacte timing is nog niet definitief vastgesteld, aangezien er nog steeds aan optimalisaties wordt gewerkt. Ik begrijp uw enthousiasme volledig. Wat we wel kunnen melden, is dat u de komende maanden updates kunt verwachten over de Matter-compatibiliteit van dit model. Vanwege optimalisaties kan de lanceringsdatum worden vervroegd of uitgesteld. We raden u aan om de ontwikkelingen in de komende maanden in de gaten te houden.
Hallo,

Als uw robotmodel Matrix10 Ultra, X50 Ultra Complete of X50 Master is, kunt u vooraf upgraden naar een firmwareversie die Matter ondersteunt.

Stuur ons het serienummer (SN) van uw apparaat en het firmwareversienummer, dan neem ik via een privébericht contact met u op.
We zijn ondertussen een paar maand verder. Is er al iets meer duidelijk over een lanceer datum?
UID:XR163969 NL
  • 5Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst