Frankpiet007

[X50 Master] Is de Dream ook te programmeren dat zijn laser kopje binnen blijf

Weet iemand of het toch mogelijk is dat de uitsteekbare lidar kop, binnen blijft als die dicht bij het laadstation blijft?
Ik wil deze in een kookeiland plaatsen, alleen moet ik nu een stuk van het kookeiland deurtje afhalen. Wanneer die binnen blijft behoef ik de deur niet aan te passen.
In de Dream app kan ik wel instellen met verlaagde doorgang, echter alleen wanneer die ongeveer 1 meter weg is van het hoofdstation.
Groet Frank
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

3 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Goedendag,

wij bieden onze verontschuldigingen aan voor het ongemak. Vanwege de noodzaak voor de robot om zich te oriënteren bij het in- en uitrijden van het basisstation, wordt het momenteel niet ondersteund om de LDS (Laser Distance Sensor) in te trekken.

We waarderen uw begrip en feedback zeer.
Jammer,

Als ik dat geweten had, had ik een andere genomen. Wel mooi balen.
En software matig moet dit gewoon aan te passen zijn! De route uit het stadion verandert nooit, ik ga wel zien.

Frankpiet007 2 Verdieping Discussiestarter
Het nadeel ik heb eigenlijk maar nodig dat die 5CM uit het basisstation is dat die dan het kopje uitsteekt, is die codering niet aan te passen?
Nu weet ik niet of ik hem wil houden.
Moeilijk hoor, en een gat in het keukenkastje zagen is geen gezicht 🤔😔
UID:SP219852 NL
  • 3Berichten
  • 0Vrienden
Gebruiksvoorwaarden|Privacybeleid|Cookiebeleid

© 2025 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst