NG155515

[L40 Ultra AE] Schoonmaakmiddel

Op de achterkant van de fles staat dat het of in de speciale compartiment moet, of een beetje bij de watertank. Hoe zit dat nou precies? Ik lees verschillende dingen. Als je het in de compartiment doet, wast het je dweilen ermee of ook de vloer?
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

4 Reactie

CharlottevB 1 Verdieping
Ik begreep enkel in het compartiment! Het wordt gebruikt voor de pads schoonmaken volgens mij.
NG155515 2 Verdieping Discussiestarter
Dank je. Maar ze noemen het ook floor cleaner, dan klopt het niet toch zou ik denken?
Dreame Support NL 3 Verdieping
Hallo,

bedankt voor uw vraag. We zijn blij om u te helpen met de uitleg over het gebruik van de reinigingsvloeistof.

Het reinigingsproces van de L40 Ultra AE is zodanig ontworpen dat wanneer de mop in het basisstation wordt gereinigd, het apparaat automatisch een geschikte hoeveelheid reinigingsvloeistof uit het reservoir trekt. Dit zorgt ervoor dat de mop schoon en stofvrij is voordat deze met dweilen begint.

Het proces verloopt als volgt:
Ongewassen mop → Automatische toevoeging van reinigingsvloeistof en water in het basisstation → Reiniging van de mop → Start van de dweilcyclus

U hoeft de reinigingsvloeistof alleen maar in het daarvoor bestemde reservoir te vullen. Het apparaat zal de vloeistof bij elke reiniging van de mop automatisch doseren, zonder dat handmatige tussenkomst nodig is.

Dank u voor uw interesse en ondersteuning.
NG155515 4 Verdieping Discussiestarter
Dus als ik het goed begrijp is de “floor cleaner “ alleen gebruikt om de mop schoon te maken, maar je maakt er de vloer niet mee schoon? Kan je er wel wat in de water tank doen of niet aangeraden?
UID:NG155515 NL
  • 6Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst