Jurn

[X50 Ultra Complete] Installatie

1099 5
Na ontvangst vandaag de robot direct geïnstalleerd in de woonkamer.

Alles zit goed en stevig verpakt en is gemakkelijk te installeren: stekker erin, water en reinigingsmiddel vullen en de dweilen vastklikken.

App installeren en koppelen in minder dan 2 minuten gelukt. De app vertelt precies wat je moet doen. Wifi inloggen (let op 2,4 GHz) en verbinden met de lokale wifi van de stofzuiger.

Kamer in kaart brengen duurde minder dan 5 minuten.

Eerste reiniging ziet er goed uit. Overal geweest en dweilen ook met voldoende water.

Kortom een goed begin, morgen kijken naar de andere verdiepingen!
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

5 Reactie

Marcel 1 Verdieping
Wij hebben onze robotruus nu ruim een jaar en blijft een geweldige machine.
HI756796 2 Verdieping
Vraagje ik heb een fabrieksinstellingen moeten doen. Hierdoor moest er een nieuwe platte grond gemaakt worden. In mijn vorige platte grond had ik een pet area gedefinieerd rond de kattenbak. Ik had dus danig veel blokken aangemaakt dat een gebied van 2 m2 werd gereinigd met de mondelinge opdracht clean up pet area.
Maar nu is er een update en heb de kattenbak weer er in gezet maar nu maakt hij schoon om dat object en kan ik kun geen groter gebied meer definiëren.

Heeft iemand hier een oplossing voor?
Fokje Modder 🎶 3 Verdieping
Fantastisch apparaat
Fokje Modder 🎶 4 Verdieping
Geweldig toch
SX567343 5 Verdieping
Wij hebben hem ook. Hij doet het erg goed maar hij laat de dweil pads niet achter wanneer hij alleen moet stofzuigen. Kan het nergens vinden in de instellingen. Wie kan mij helpen?
UID:LP147020 NL
  • 6Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst