Betsy

[X50 Master] Water toevoer lukt niet

Na aankoop x50 master probeer ik de aansluiting te koppelen middels het meegeleverde Tstuk met push-fit  voor het 6 mm alangetje voor kraanwater aanvoer.
Ondanks dat ik de slang er recht en tot de aanslag heb ingeduwd. Er loopt wel water door het bovenste stuk van de T zoals verwacht.

Er zitten terugslagventielen om te voorkomen dat water uit de robot of terug het leidingnet instroomt.
Maar waarom stroomt er niets door?

Ook als ik hem aansluit en water test doe in de app komt er geen water en zegt de test een abnormale waterdruk te meten (lees: geen waterdruk)

Heeft iemand tips?

Laatst bewerkt door Betsy op 23-2-2026 08:26
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

3 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo, kunt u een video van de storing aanleveren, zodat we het probleem beter kunnen vaststellen?
Betsy 2 Verdieping Discussiestarter
Dag. Dat kan maar er is niets te zien omdat er geen water uit 6 mm uitgang stroomt. Wat wilt u dat ik film?
Betsy 3 Verdieping Discussiestarter
Er zitten 2 mechanische watersloten in het stukje voor de click fix. Deze lijken elkaar tegen te werken. Ze blokkeren de waterstroom tegengesteld. Logischerwijs zou 1 waterslot eruit moeten of beide dezelfde kant op staan.
UID:VM933215 NL
  • 3Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst