VI686625

[L10s Ultra] Stofzuiger dweilt niet

Hoi!

Mijn stofzuiger dweilt niet, ik voel aam de pads maar ze zijn droog. Wat kan ik hieraan doen?
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

2 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo,

Wat betreft het probleem dat de robotdweil zichzelf niet meer nat maakt, kunt u de volgende stappen proberen:

Nadat de dweilpad klaar is met wassen, verwijdert u de dweilpad uit de houder en bevestigt u alleen de houder aan de robot. Start de dweiltaak vanaf het laadstation en wacht 5 minuten. Controleer of er waterdruppels op de vloer verschijnen.

Als er waterdruppels verschijnen, geeft de robot normaal water af. Verhoog de frequentie van het terugspoelen van de dweilpad en de vochtigheidsgraad van de dweilpad.

Als er bij deze test geen water uitkomt, verwijdert u de dweilpadhouder en prikt u met een draadje, tandenstoker of ander voorwerp in de wateruitlaat aan de onderkant van de robot (zie bijgevoegde afbeelding). Controleer of het dweilprobleem is opgelost.

Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met onze klantenservice. Hieronder vindt u hun contactgegevens. Vermeld uw serienummer en factuurnummer wanneer u contact met hen opneemt, zodat zij uw probleem sneller kunnen oplossen:

Gratis serviceprovider:
0800 2244667
(maandag-zondag
9:00-18:00 uur)
E-mail:
support.benelux@dreame.tech
L10 ultra系列水箱不出水.png
Fokje Modder 🎶 2 Verdieping
Bedankt voor de tip
UID:VI686625 NL
  • 1Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst