YY444694

[D20 Pro Plus] Accu loopt leeg

Stofzuiger achtergelaten met 79% accu. Stekker er uit gehaald vanwege accu opladen nacht gevaar. Vanmorgen nog maar 13% over. Hij heeft geen taken gehad vannacht. Hoe kan dit?
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

2 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo, bedankt voor uw bericht aan Dreame.

Ten eerste is het normaal dat het batterijniveau daalt in de stand-bymodus, omdat de motoronderdelen in robotstofzuigers relatief groot zijn en daardoor meer stroom verbruiken.

Als u zich zorgen maakt over de batterijcapaciteit, raden we aan de robotstofzuiger te gebruiken met een volledig opgeladen batterij. Volgens onze laboratoriumtests heeft deze robotstofzuiger een maximale gebruiksduur van 285 minuten in de stofzuig- en dweilmodus met een volle batterij.

Het stroomverbruik van de robot wordt echter beïnvloed door verschillende factoren, waaronder de gekozen reinigingsmodus, het vloermateriaal, de plaatsing van meubels, de indeling van de ruimte, de hoeveelheid stof en vuil, de dikte van het tapijt, de lichtomstandigheden, het batterijniveau en de staat van de verbruiksartikelen (zoals borstels en filters). Daarom kunnen we momenteel geen referentiewaarde geven voor het maximale reinigingsoppervlak.

Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Bedankt voor uw begrip.
HR203567 2 Verdieping
Mijn robot heeft dit ook na een update voorheen was dit niet zo.
Ik laad de accu vol en de volgende dag zou ik deze weer kunnen gebruiken voorheen…nu dus niet meer hoe kan dit??????
UID:YY444694 NL
  • 1Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst