Michael66

[D20 Pro Plus] Meldingen alleen bij afwijkend gedrag

Ik wil alleen meldingen krijgen op mijn telefoon als er iets bijzonders aan de hand is met de D20 Pro Plus. Dus niet elke keer "schoonmaken voltooid" als hij klaar is en precies gedaan heeft wat hij moest doen. Maar wel als hij niet zijn programma heeft uitgevoerd door blijven steken, borstels klem, of enig andere reden. Hoe / waar kan ik dat instellen?

Laatst bewerkt door Michael66 op 27-3-2026 14:30

Laatst bewerkt door Michael66 op 27-3-2026 15:03
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

3 Reactie

XM329582 1 Verdieping
Zit het vaak vast of zoiets dan? En krijg je daar dan geen melding van .
Dreame Support NL 2 Verdieping
Bedankt voor uw reactie en duidelijke uitleg.

Helaas ondersteunt de Dreame-app momenteel geen volledig gepersonaliseerde meldingen die uitsluitend gebaseerd zijn op afwijkingen. Dit betekent dat standaardmeldingen zoals 'Reinigen voltooid' momenteel niet individueel kunnen worden uitgeschakeld, terwijl foutmeldingen en waarschuwingen wel blijven verschijnen.

We begrijpen dat veel gebruikers liever alleen meldingen ontvangen wanneer er daadwerkelijk problemen zijn (zoals een defect aan het apparaat of een verstopte borstelkop), wat handiger zou zijn. Uw feedback is van onschatbare waarde en we zullen deze doorgeven aan de product- en ontwikkelteams voor toekomstige app-updates.
Fokje Modder 🎶 3 Verdieping
Zet je meldingen toch uit
UID:AX450342 NL
  • 1Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst