AU662291

[L50 Pro Ultra] Verdieping kaart ooslaan

Beste,
Wanneer ik mijn robotstofzuiger op de eerste verdieping plaats. Gaat die eerst een kaart in beeld brengen voordat die gaat reinigen. Is het mogelijk om een kaart van de 1e en 2e verdieping op te slaan? Ik heb al een keer op +kaart geklikt maar elke keer als ik de robot terug naar zijn dockingstation breng komt de beneden verdieping weer tevoorschijn. Alvast bedankt.
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

2 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo, met betrekking tot uw vraag over het instellen van plattegronden voor meerdere verdiepingen, vindt u hieronder de instructies voor het beheren van plattegronden voor meerdere verdiepingen:

1. De eerste plattegrond moet door de robot worden gemaakt vanaf het laadstation. De eerste plattegrond wordt automatisch opgeslagen wanneer de robot terugkeert nadat de plattegrond is voltooid.

2. Wanneer u 'Meerdere verdiepingen' selecteert, keert de robot terug naar het startpunt nadat de plattegrond is voltooid of nadat de schoonmaaktaken op verdiepingen zonder laadstation zijn uitgevoerd.

3. Wanneer u 'Meerdere verdiepingen' selecteert, is het raadzaam om 'Slimme herkenning' te gebruiken om tussen plattegronden te wisselen. Als de plattegrond of route na het opslaan onoverzichtelijk is of als de robot afwijkend schoonmaakgedrag vertoont, verwijder dan de plattegrond, begin opnieuw met schoonmaken en maak de plattegrond opnieuw.

4. De robot moet starten vanaf het laadstation. Zodra de robot vanaf het laadstation is gestart, mag u de locatie van het laadstation niet wijzigen.

Voor het schoonmaken op plattegronden voor meerdere verdiepingen, zie de volgende informatie:

1. Verplaats de robot naar de gewenste verdieping zonder laadstation en start vervolgens de schoonmaak via de app of de knop op de robot.

2. Tijdens het dweilen kunt u de robot handmatig terug naar het laadstation verplaatsen om de dweilfunctie te activeren.

3. Nadat alle schoonmaaktaken zijn voltooid, keert de robot terug naar het startpunt. U kunt hem handmatig terug naar het laadstation verplaatsen om op te laden.

Opmerking: Reinig de dweil vóór gebruik via de app of bevochtig deze handmatig.

Als de robot halverwege terugkeert naar het laadstation en vervolgens binnen 15 minuten terugkeert naar de oorspronkelijke vloer, zal hij verder werken.
Fokje Modder 🎶 2 Verdieping
Ik heb dezelfde ervaring met het gebruik
UID:AU662291 NL
  • 1Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst