Dreame Forum

Upgrade je schoonmaakroutine – Win tot €300 korting op onze nieuwe stofzuiger

Om de lancering van onze nieuwe stofzuiger te vieren, nodigen we onze forumcommunity uit om mee te doen aan een speciale Upgrade Challenge!
Heb je het gevoel dat je huidige stofzuiger niet meer voldoet aan je schoonmaakbehoeften? Dan is dit het perfecte moment om te upgraden.

NL-App 弹窗 345_428.png
📅Hoe kun je deelnemen:
9 april – 22 april

Deel jouw verhaal en maak kans om je schoonmaakroutine te upgraden met onze nieuwste stofzuiger!
Deel je ervaring in de reacties en vertel ons:
1. Welke stofzuiger gebruik je momenteel?
2. Wat zijn de grootste problemen die je ermee ervaart?
3. Waarom wil je upgraden naar een nieuwe?
Jouw verhaal kan anderen inspireren die ook overwegen om te upgraden! Inzendingen met zowel beeldmateriaal als duidelijke uitleg worden sterk aangemoedigd.

📌Deelnamevoorwaarden
Deelnemers moeten 18 jaar of ouder zijn.
Elk account mag slechts één keer deelnemen.
Alleen gebruikers met een geverifieerd e-mailadres, een aangepaste avatar en een gebruikersnaam komen in aanmerking voor beoordeling voor een prijs.
Deelnemers moeten inwoners zijn van EU.
Deelnemers kunnen worden gevraagd om hun identiteit of leeftijd te verifiëren voordat de prijs wordt toegekend.

🎁Prijzen:
We selecteren 3 deelnemers met de meest aansprekende reacties die exclusieve kortingscoupons ontvangen voor onze nieuw gelanceerde stofzuiger:
- 1e prijs: €300 coupon
- 2e prijs: €200 coupon
- 3e prijs: €100 coupon

Gebruik je coupon bij de aankoop van onze nieuwste stofzuiger en ervaar de volgende generatie schoonmaakkracht.
Coupons moeten worden gebruikt vóór de vervaldatum die op de coupon staat vermeld.
Coupons kunnen niet worden gecombineerd met andere kortingen of promoties, tenzij dit uitdrukkelijk is vermeld.
De organisator vervangt geen verloren, gestolen of verlopen coupons.

Selectie van de winnaars:
Winnaars worden geselecteerd op basis van een evenwichtige beoordeling volgens de volgende criteria:
Creativiteit van de inzending (40%)
Relevantie voor de vragen van het evenement (30%)
Duidelijkheid en volledigheid (20%)
Kwaliteit en bruikbaarheid van beeldmateriaal (10%)

Een panel van ten minste twee door de organisator aangewezen juryleden zal alle geldige inzendingen beoordelen.
In geval van een gelijke score bepaalt het panel de winnaar op basis van de creativiteitsscore.
De beslissing van de organisator is definitief, met inachtneming van de wettelijke consumentenrechten van de deelnemers.
De winnaar wordt aangekondigd op het forum en via e-mail gecontacteerd.
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

6 Reactie

Dreame Forum 1 Verdieping Discussiestarter
Verboden gedrag

Deelnemers worden gediskwalificeerd als hun inzendingen:
Plagiaat of niet-origineel materiaal bevatten
Gegenereerd zijn door bots, spamaccounts of geautomatiseerde tools
Beledigende, onwettige of ongepaste inhoud bevatten
Het beoordelings- of stemsysteem manipuleren of proberen te manipuleren

Intellectueel eigendom
Je behoudt het eigendom van de content die je indient.

Door deel te nemen, geef je de organisator een niet-exclusieve, wereldwijde, royaltyvrije en sublicentieerbare licentie om de door jou ingediende tekst, foto’s of video’s te gebruiken, reproduceren, publiceren, bewerken of weer te geven voor:

√ Marketing
√ Promotie van Dreame-producten
√ Promotie van het evenement
√ Online en socialmedia-publicaties

Deze licentie is alleen van toepassing op content die vrijwillig voor het evenement is ingediend.

Gegevensbescherming
De organisator verwerkt de persoonsgegevens van deelnemers (bijv. gebruikersnaam, contactgegevens, ingediende content) uitsluitend voor de volgende doeleinden:

√ Het organiseren en beheren van het evenement
√ Het verifiëren van de deelnamevoorwaarden
√ Het contacteren van winnaars
√ Het versturen van prijzen

Gegevens worden verwerkt in overeenstemming met het privacybeleid van de organisator en de Algemene Verordening Gegevensbescherming (EU) 2016/679 (“AVG”).

Deelnemers hebben het recht om:
√ Inzage in hun gegevens te vragen
√ Correctie of verwijdering te verzoeken
√ Beperking van of bezwaar tegen verwerking aan te vragen
√ Gegevensoverdraagbaarheid te verzoeken

Deelnemers kunnen hun toestemming op elk moment intrekken door contact op te nemen met de organisator.
Het intrekken van toestemming heeft geen invloed op de rechtmatigheid van de gegevensverwerking vóór de intrekking.

Toepasselijk recht
Deze algemene voorwaarden worden beheerst door het recht van Duitsland, onverminderd de dwingende consumentenbeschermingsrechten in het land waar de deelnemer woont.

De organisator behoudt zich het recht voor om deze algemene voorwaarden definitief te interpreteren, mits deze interpretatie geen wettelijke consumentenbescherming beperkt die door EU- of nationale wetgeving wordt gegarandeerd.

Disclaimer
De organisator kan het evenement wijzigen, opschorten of annuleren indien dit noodzakelijk is om juridische, technische of veiligheidsredenen.
Belangrijke wijzigingen worden aangekondigd via het Dreame Forum.
Als het evenement wordt geannuleerd, is geen compensatie verschuldigd behalve voor zover wettelijk vereist.

Lotje 2 Verdieping
Jarenlang was ik trouw aan één merk, maar na een flinke teleurstelling in service besloot ik het roer om te gooien. En eerlijk? Dat had ik veel eerder moeten doen 😄

Sinds kort hebben wij “Lotje” in huis – onze robotstofzuiger – en wat een verschil! Vanaf dag één voelt ze als een vertrouwde hulp. Stil, slim en ze doet precies wat ik wil zonder overal tegenaan te botsen. Het is bijna alsof ze het huis écht begrijpt.

Programmeren heb ik nog niet eens uitgebreid gedaan (komt nog wel 😉), want door het pre-pensioenritme van manlief houden we het graag rustig in huis. Dus zodra hij naar werk is, zet ik Lotje aan… en terwijl ik rustig mijn dag begin, doet zij haar ronde door ons hele huis. Hoe fijn is dat!

En eerlijk is eerlijk: als mijn huidige handstofzuiger straks aan vervanging toe is, weet ik het al wel… daar komt er gewoon weer een dreampie  erbij, Want als iets zó goed bevalt, waarom zou je dan nog twijfelen? 🤪. Wij weten het wel❤️dream
Ruben 3 Verdieping
Wij zijn al groot fan van Dreame in huis 😊
Op dit moment gebruiken wij de Dreame X40 Master robotstofzuiger en daarnaast een Dyson Gen5 Detect Absolute.

De Dreame robot doet het echt super goed en houdt het grootste deel van het huis moeiteloos schoon. Vooral met een druk gezin scheelt dat enorm veel tijd. Toch zijn er situaties waar een robot simpelweg niet alles kan oplossen. Rond de eettafel bijvoorbeeld: met twee jonge dochters (1 en 3) ligt er na elke maaltijd standaard eten op de grond — denk aan rijst, pasta en andere “plakkerige” verrassingen tussen de stoelpoten 😅

De Dyson gebruiken we dan als aanvulling, maar die is alleen voor droog vuil. Juist bij nat of plakkerig eten merk je dat je eigenlijk iets mist. Dan ben je alsnog bezig met doekjes of dweilen erachteraan, wat het gemak een beetje teniet doet.

Daarom lijkt een upgrade naar de Dreame Z30 Pro Aqua-A mij ideaal. Een combinatie van stofzuigen én nat reinigen in één beweging zou precies dat gat opvullen tussen robotgemak en handmatig schoonmaken. Zeker op de plekken waar dagelijks “geleefd” wordt, zoals onder de eettafel, zou dat echt een gamechanger zijn.
WhatsApp Image 2026-04-09 at 10.29.42.jpeg
VJ528411 4 Verdieping
Ik gebruik inmiddels al 3 jaar een robotstofzuiger van Dreame en ben daar nog steeds ontzettend tevreden over. Daarvoor had ik een ander merk, maar die liep vaak vast en leverde ook geen goed schoonmaakresultaat. Sinds ik Dreame heb, merk ik echt het verschil, het is een topmerk dat volledig aan mijn verwachtingen voldoet.
Doordat de robot zo goed zijn werk doet, gebruik ik mijn steelstofzuiger van een ander merk eigenlijk nog maar zelden. Daarom overweeg ik om deze weg te doen en over te stappen op een steelstofzuiger met dweilfunctie van Dreame.
Het idee dat je in één keer kunt stofzuigen én dweilen spreekt me enorm aan. Dat zou het schoonmaken nog makkelijker en efficiënter maken. Gezien mijn positieve ervaring met Dreame heb ik er alle vertrouwen in dat ook dit product weer gebruiksvriendelijk en van hoge kwaliteit zal zijn.

Laatst bewerkt door VJ528411 op 9-4-2026 18:43
AG Homeplaza 5 Verdieping
Ik gebruik momenteel robotstofzuiger van Dreame L10S Ultra met dweil functie . Ik merk dat het niet doet wat hij moet doen mbt dweil functie daarom
overweeg ik om deze weg te doen en over te stappen op een steelstofzuiger met dweilfunctie van Dreame . Ik ben Fan van dreame .
WA885404 6 Verdieping
Wij zijn thuis een druk gezin met drie energieke jongens die graag buiten zijn om te voetballen enz en vergeten hun schoenen uit te doen als ze binnen komen, én een grote hond 🐶—je kunt je voorstellen dat stof en haren hier nooit lang wegblijven!Momenteel gebruiken wij de Dreame Robot L40 Ultra AE Dream. Super handig dat hij zelfstandig zijn rondjes doet, vooral met zo’n volle planning. Toch lopen we tegen een paar dingen aan… zo komt hij bijvoorbeeld niet onder de bank, en juist daar verzamelt zich het meeste vuil (mysterie opgelost 😅).Met kinderen en een hond in huis is flexibiliteit echt key. Daarom lijkt een upgrade naar een (snoerloze) stofzuiger ons ideaal. Even snel tussendoor de kruimels, haren en modderpootjes aanpakken zonder gedoe—dat zou echt een gamechanger zijn!Wij zijn dus zeker toe aan deze toevoeging. Hopelijk kunnen we straks nóg makkelijker ons huis schoon en fris houden!

Laatst bewerkt door WA885404 op 10-4-2026 07:12
F01E0B38-B073-418A-A02E-8E217ADE2AA1.jpeg
UID:TK777249 NL
  • 83Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst