BY321834

[X50 Ultra Complete] Dweilpad worden niet warm

Hoe kan ik controleren of het dock de dweilpads warm wast en de robotstofzuiger warm dweild. Ik heb het gevoel dat dit niet werkt. Ik heb de instellingen op warm staan maar het afval water en pads voelen niet warm aan.
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

3 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Goedendag, hartelijk dank voor uw feedback. Wij begrijpen uw twijfels over het “warmwater”-effect en geven hieronder graag een korte toelichting:

De X50 Ultra Complete ondersteunt het wassen van de dweilpads met warm water, maar geen dweilen met warm water. Dat betekent dat tijdens het dweilen water op kamertemperatuur wordt gebruikt; alleen bij het reinigen van de dweilpads in het dock wordt het water verwarmd.
Het basisstation heeft enige tijd nodig om koud water op te warmen. Tijdens het reinigen van de dweilpads wordt eerst een kleine hoeveelheid koud water afgegeven, waarna het water geleidelijk warmer wordt. Daarom is de warmte niet direct voelbaar.
De opgegeven maximale watertemperatuur van 80 °C is gemeten in een laboratoriumomgeving. In de praktijk kan de temperatuur lager uitvallen door omgevingsfactoren zoals de kamertemperatuur; dit is normaal.
De temperatuur “warm water voor het wassen van de dweilpads” verwijst naar de temperatuur bij de wateruitlaat van het basisstation. Nadat het water is getransporteerd en de dweilpads bereikt, kan de oppervlaktetemperatuur van de pads verschillen afhankelijk van de omgeving.

Als u dit nauwkeuriger wilt controleren, kunt u een thermokoppelthermometer gebruiken om de temperatuur bij de wateruitlaat van het basisstation te meten en de temperatuurverandering continu te registreren om de maximale verwarmde watertemperatuur vast te stellen.
img_v3_02uh_3a145960-ca07-49aa-8ceb-9e621a1c006g (2).jpg
Dreame Support NL 2 Verdieping
Afbeelding 2
img_v3_02ck_9629e13d-5eac-47c6-99a8-d9c06399d66g (3).jpg
BY321834 3 Verdieping Discussiestarter
Oke dat verklaard
UID:BY321834 NL
  • 2Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst