Linda

[L40 Ultra AE] Stofzuigen zonder dweilen

Hi! Is het mogelijk om de robotstofzuiger alleen te laten stofzuigen? Ik heb ergens gelezen dat wanneer je een programma instelt, kunt aangeven dat de robot alleen stofzuigt. Ik zie echter alleen de opties stofzuigen en dweilen óf eerst stofzuigen en daarna dweilen. Wie kan me helpen?
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

1 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Goedendag, u kunt de stappen in de bijgevoegde afbeelding volgen om de modus “Alleen stofzuigen” te selecteren. Deze optie bevindt zich in het gedeelte Aangepaste modus van de app.

Hartelijk dank voor uw medewerking en begrip.
20260413-162914.jpg
UID:VD339285 NL
  • 1Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst